Przejdź do treści

Strefa klienta

Co zrobić gdy…?

Zauważyli Państwo zacieki na suficie bądź ścianach swojego lokalu, lub na klatce schodowej
Jeżeli zaciek jest niewielki i nie powiększa się gwałtownie proszę zgłosić ten fakt do biura zarządcy (tel. 91 570 41 39).

Jeżeli zaciek powiększa się  gwałtownie proszę niezwłocznie zadzwonić do konserwatora ( tel. 602 642 947) oraz podjąć samodzielnie próbę odcięcia dopływu wody. Poinformować sąsiada z lokalu powyżej o konieczności zakręcenia wody.

Po zabezpieczeniu awarii przez konserwatora, jeżeli w wyniku awarii zostało uszkodzone Państwa mienie, należy zgłosić szkodę do zarządcy (protokół szkody w plikach do pobrania).

Szkodę możecie Państwo zgłosić poprzez własne ubezpieczenie lokalu, lub przez ubezpieczenie OC  wspólnoty mieszkaniowej – jeżeli przyczyna szkody leżała po jej stronie.

Nie mogę uczestniczyć w zebraniu wspólnoty
Uczestnictwo w zebraniach wspólnoty mieszkaniowej to podstawowy obowiązek każdego właściciela. Bardzo istotne jest branie udziału w głosowaniach nad uchwałami wspólnot mieszkaniowych, bowiem w ten sposób uczestniczą Państwo w zarządzie nieruchomością wspólną  i decydują o przyszłości swojego budynku. Wiele potrzebnych i oczekiwanych remontów lub modernizacji nie może zostać zrealizowana przez brak zaangażowania właścicieli w proces głosowania.
Jeżeli nie mogą więc  Państwo pojawić się osobiście na zebraniu prosimy:

 upoważnić inną pełnoletnią osobę do głosowania w swoim imieniu (pełnomocnictwo w plikach do pobrania)

lub wypełnić druk zgody na korespondencję elektroniczną (zgoda na korespondencję elektroniczną w plikach do pobrania) i wypełniony odesłać na adres zarządcy mentor.nieruchomosci@gmail.com, a otrzymają Państwo indywidualną kartę do głosowania pocztą elektroniczną

lub skontaktować się z zarządcą, poinformować o planowanej nieobecności i poprosić o możliwość zagłosowania w danej sprawie w trybie indywidualnym bezpośrednio w biurze zarządcy.

Zauważyłem awarię lub akt wandalizmu
W przypadku zaobserwowania awarii, lub usterki w częściach wspólnych budynku należy ten fakt zgłosić zarządcy osobiście w biurze, telefonicznie 91 570 41 39 lub przez formularz zgłoszenia awarii lub usterki na stronie internetowej podając swoje imię i nazwisko, adres nieruchomości, opis awarii i jej lokalizację.
Jeśli awaria wymaga pilnej interwencji należy od razu kontaktować się z konserwatorem pod numerem telefonu 602 642 947.
W przypadku zaobserwowania aktu wandalizmu należy oprócz zarządcy poinformować o tym fakcie Policję lub Straż Miejską.

 W miarę możliwości należy także podjąć interwencję osobiście. Nie bądź obojętny i chroń swoją własność!

Nie mogę być w domu w czasie wyznaczonego terminu przeglądu technicznego (kominiarskiego/gazowego/elektrycznego)
Regularne zlecanie przeglądów technicznych jest obowiązkiem zarządcy nałożonym przez przez prawo budowlane i zapewnia Państwu bezpieczne użytkowanie nieruchomości.

Umożliwienie przeprowadzenia przeglądu w lokalu jest obowiązkiem każdego właściciela.
Jeśli termin przeglądu Państwu nie pasuje proszę spróbować zapewnić obecność w lokalu kogoś z rodziny/przyjaciół/znajomych/sąsiadów. W przypadku kiedy nie ma możliwości zapewnienia obecności w lokalu kogokolwiek należy skontaktować się z zarządcą lub firmą dokonującą przeglądu (jeżeli zostawiła do siebie bezpośredni kontakt) i umówić inny termin przeglądu.

Mam problem z regulowaniem opłat za mieszkanie
Każdemu mogą zdarzyć się przejściowe trudności z regulowaniem opłat. Ważne jest, aby nie czekać na wezwania do zapłaty, ani tym bardziej na skierowanie przez zarządcę pozwu o zapłatę. Lepiej skontaktować się z zarządcą i wyjaśnić przyczyny zaległości. Razem na pewno znajdziemy rozwiązanie – możliwe jest w wyjątkowych sytuacjach rozłożenie zaległości na raty. Należy także pamiętać o możliwości uzyskania dodatku mieszkaniowego.

Jestem nowym właścicielem lokalu
Jeżeli kupili Państwo lokal w budynku zarządzanym przez MENTOR zarządzanie nieruchomościami prosimy zgłosić się do biura zarządcy z aktem notarialnym. Zostaniecie Państwo wpisani do ewidencji właścicieli, otrzymacie zawiadomienie o wysokości opłat oraz uzyskacie wszelkie potrzebne informacje na temat swojej nieruchomości. Prosimy pamiętać o podaniu swojego adresu do korespondencji (jeżeli jest inny niż adres nabytego lokalu), telefonu kontaktowego oraz adresu email. 

Pliki do pobrania
Nazwa dokumentuLink
zgoda na korespondencję elektronicznąpobierz
pełnomocnictwo na zebranie wspólnotypobierz
protokół szkodypobierz
ZASADY SEGREGACJI ODPADÓWpobierz
OŚWIADCZENIE NA POTRZEBY SPORZĄDZENIA DEKLARACJI O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMIpobierz
Zgłoszenie awarii lub interwencji

W godzinach od 15:00 do 8:00 oraz w weekendy i święta w sytuacjach awaryjnych prosimy o bezpośredni kontakt z konserwatorem pod numerem telefonu 602 642 947 
lub:                 

Pogotowie Energetyczne – 991

Pogotowie Gazowe – 992
Pogotowie Wodociągowe – 994
Policja – 997
Straż Pożarna – 998
Pogotowie Ratunkowe – 999
Numer alarmowy – 112

Straż Miejska Lipiany 91 573 08 27, 887 780 112

Straż Miejska Pyrzyce 91 397 03 29, 609 461 228